Piętą do głowy, czyli ćwiczenia rozciągające dla wspinaczy – część I

1

Ćwiczenie 2 – Motylek – na otwarcie bioder

Ćwiczenia rozciągające dla wspinaczy Ćwiczenia rozciągające dla wspinaczy

Wykonanie ćwiczenia:

Popularne ćwiczenie tylko w uproszczonej wersji pod ścianą dla osób, którym trudno utrzymać proste plecy przy tym ćwiczeniu. Usiądź pod ścianą, zegnij nogi, przyciągnij stopy blisko pachwin i pozwól kolanom opaść na boki. Następnie złącz podeszwy i pięty stóp. Opierając ręce na kolanach wyciągnij kręgosłup do góry i delikatnie dopychaj ręce w kierunku ziemi. Oddychaj głęboko i przy każdym wydechu dociśnij odrobinę mocniej kolana ku ziemi. Utrzymaj pozycję przez 1 minutę.

Wersja trudniejsza tego ćwiczenia:

Ćwiczenia rozciągające dla wspinaczy Ćwiczenia rozciągające dla wspinaczy

Usiądź na macie, oprzyj ręce o podłogę za pośladkami w odległości 10-20cm utrzymując proste plecy. Następnie zegnij nogi, przyciągnij stopy do siebie i złącz je podeszwami. Napnij mięśnie brzucha i mięśniami nóg dociskaj kolana do podłoża. Utrzymuj pozycję przez 1 minutę.




  • 1
    2
    3
    UDOSTĘPNIJ
    Poprzedni artykułZnamy zwycięzców Wrocławskiej Ligii Bulderowej 2016
    Następny artykułTryTool 2017 nadchodzi!
    Zainteresowana przekraczaniem granic swojego ciała i umysłu - poprzez streching ale też trening ogólnorozwojowy i mentalny we wspinaczce. Uwielbia pracę z ludźmi i czerpie dużo satysfakcji z sukcesów innych.

    1 KOMENTARZ

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here